уторак, 01. март 2016.

Goodbye!

- Pa okej, mislim da ste svi skontali da sam prestala sa pisanjem čim me nije bilo tri meseca, ali mi je nekako bilo isuviše glupo da jednostavno odem i ne oprostim se sa vama. Kako ovo kliše zvuči. Ali nema veze, jednostavno je tako. Blog je čak bio i obrisan na nekih dvadesetak dana ali sam ga vratila isključivo da bih se sećala svih vas koji ste mi ovde pružali bilo kakav vid podrške i koji ste bili učlanjeni. Jako mi je žao što nisam uspela da realizujem sve svoje ideje u postove i da vam pokažem sve moje premoćne fotke koje pravim sa najobičnijim fotoaparatom. Upravo pročitah svoj prvi post i ne mogu da verujem da će ovog meseca biti pola godine od kako sam ga objavila. Vau. To je zaista mnogo. E sad, dolazi onaj deo gde vam objašnjavam što se opraštamo, što više ne pišem. Nije išlo. Nije nam bilo suđeno, hahah. Zaista sam volela ovde da budem i mnogo mi je bilo lepo sa svima vama. Komentare koje sam dobijala na svakom postu su me jako usrećivali, pogotovo oni koji su mi predviđali odličnu budućnost ovde. Ali šta znam, nekako nije upalilo. Meni je samo odjednom banulo da ovo napišem, pa uopšte nemam više reči. U svakom slučaju, možda ćemo se jednog dana sresti na nekom drugom mom blogu, i biće mi užasno drago ako prepoznam neke od vas koji ste bili ovde sa mnom. I ovo zvuči kao da sam imala blog dve godine, a ne dva meseca hahah, ali dobro, šta ću kad toliko volim ovo sve. Ne verujem da ću se ikada vratiti ovde. Kao što sam već rekla, na nekom drugom blogu, možda, ali ovde ne. Ako nekim slučajem imate neko pitanje za mene, možete pitati u komentare, pa će to biti kao neki oproštajni Q&A, hah. Mnooooogo ćete mi nedostajati, SVI vi koji ste ikada uopšte ušli na ovaj blog i koji ste ga čitali, koji ste bili učlanjeni u njega. Hvala vam puno od srca!!!!

XXXX

4 коментара:

  1. Анониман01. март 2016. 17:06

    Moje pitanje je zasto se nisi uclanila na moj blog, kada sam ti zapisala nesto poput:,,ja sam se na tvoj uclanila, pa ako mozes uzvrati''. Ti si na to rekla naravno i ispalila me. Zaista nemam nista protiv tebe (ozbiljno), zapravo mi je mnooogo zao sto napustas blog, bila bi jedna od najboljih blogerki da si nastavila sa radom. Nego, razumem da imas puno obaveza i da blog mozda smatras kao obavezu, ali to je potpuno uredu :) Drzim palceve da otvoris taj novi blog nekada, zato sto je zaista greota da ovakva blogerka nestane iz ove nase blogosfere <33333

    ОдговориИзбриши
  2. Vratices se ti veruj mi <333 Ja se nadam da cu nekada ponovo citati tvoje postove i znaj da ce ti vrata blogosfere uvek biti otvorena, pa i moja. Bas tuzan post, ja bih bila presrecna kada bi nastavila barem jos malo, cisto da probas, rano je odredjivati sudbinu... Svima to ponekad padne na pamet, da odustanu, sustina u blogu je biti uporan... Napravi kratku pauzu, i javi mi kad se budes vratila hahha ;)
    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jooj, zamalo se nisam rasplakala citajuci ovaj post. Toliko emocija u ovom jednom jedinom postu <333 Divna si blogerka i mnogo mi je zao sto vise neces blogovati (barem ne u skorije vreme), ali to je tvoja odluka i u potpunosti je postujem :) Zelim samo da znas da smo svi mi uz tebe i zaista se nadam da cemo se mozda posle nekog vremena opet druziti na nekom novom blogu :) Zaista ne znam sta bih vise mogla da kazem u ovakvom trenutku, ali bas mi je drago sto si se ,,oprostila sa nama'' a ne da odes bez pozdrava (to je stvarno lepo od tebe sto si skupila toliko hrabrosti) <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Slusaj , sta god i kako god radila u zivotu , znaj da ce uvek biti neko pored tebe. Verovatno ti je potrebna promena , ili jednostavno samo zelis da odes , ali smo te svi voleli. Srecno , sta god budes radila u zivotu :3

    Blogosfera ce ti ovek biti otvorena !

    ОдговориИзбриши