субота, 07. новембар 2015.

Talking about: My dream wedding!

- Premlada sam da za udaju, pa čak i za maštanje o venčanju, ali pošto me u poslednje vreme, iz nekog nepoznatog razloga, dave slike venčanica na Pinterestu, jednostavno sam bila inspirisana. Dakle, želim da vam pokažem kako bi to izgledalo moje venčanje iz snova!

- Prvo i osnovno, venčanica:



Naravno, podrazumevano je da ona bude bela. Pre sam htela svetlo plavu venčanicu, a sad mi je to nekako detinjasto. Kombinovala bih po neki deo iz ove tri slike. Želela bih da imam tutu suknju, i ova na prvoj slici je idealna. Kroj gornjeg dela na drugoj mi se dopada, zato što ima rukave, i njegov dizajn bi bio ovaj sa treće slike. Mislim da je sve jednostavno i da sam to totalno ja!

- Sledeća stvar su pozivnice! Ja tome pridajem veeliki značaj. Lično bi ih dizajnirala, a možda i izrađivala.



Ovo je nešto toliko jednostavno a toliko lepo da ja nemam reči! Definitivno bih uzela ovaj dizajn za pozivnice.

- I želela bih da ima dosta ljudi, volim slavlja, šta da vam kažem.

- Ako je leto, volela bih da se venčanje održi napolju, a ako ne, onda bih slavila u sali koji ima veliki prostor ispred. I unutra, naravno.


- Što se dekora tiče, preferiram da bude što jednostavniji. Baloni i svilene trake su obavezni. Odlučila bih se za jednu boju koja bi tu preovladavala.

- I najvažniji deoo... TORTA! Mladenačka bi bila na tri sprata, zamišljam je belu sa sitnim ukrasima u boji dekoracije. Verovatno bi ovaj najviši i najsitniiji deo bio neki čokoladni, poznajući mene, drugi bi bila plazma, a treći neka kul sa belom milkom.

Simpatičan dizajn!
- U svakom slučaju, moje venčanje iz snova je jednostavno ali prefinjeno, ako možemo tako reći. Vi u komentare napišite par rečenica za svaku stavku kako bih znala kako vi zamišljate svoj čaroban dan! <33

xxxx

16 коментара:

  1. Aww.. ♥ Sve je predivno! *-*

    http://dnkbff.blogspot.rs/ Učlani se, ako želiš, jako nam znači!
    NOVI POST JE NA BLOGU!

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Često razmišljam kako bi bilo moje venčanje za 10-ak godina :D Slično tvom verovatno :D Ja volim velika slavlja i uvek sam na svadbama jedna od najveselijih ljudi i uvek igram, sednem samo kad treba da se jede :D Ali, ja bih verovatno izabrala neko manje slavlje u krugu porodice i najbližih prijatelja.

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaaaaa istoo! Ne mogu da prestanem da igram i pevam, jedva me dovuku i za sto da jedem, hahah.
      Pretpostavljam da bi možda to bio bolji izbor, ali jednostavno volim puno ljudi, da se vesele, obeleže mi taj trenutak i učine ga što boljim. ;)

      Избриши
  3. Pozivnica izgleda fantastično! :)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična ideja za post! Ja nikada nisam baš sanjala i razmišljala o danu svog venčanja, ali obožavam da gledam te slike na Pinerestu. Pozivnice izgledaju genijalno!☺

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja do pre par dana i od tad sam postala dosta aktivnija u potrazi za dekoracijom, dizajnima, venčanicama... Sad mi je to simpatično, ne znam zašto. Definitivno ću imati ovakve pozivnice! ;)

      Избриши
  5. Odlicno kao i uvek ! Veoma orginalna ideja za post i veoma lepo odradjeno ! Ja sam kao mala htela one velike balske suknje na haljini ali ih sada prezirem. Zelim jednostavnu belu vencanicu bez rukava,u stilu vencanice Jelene Djokovic ako si je imala prilike videti. Pozivnica je stvarno lepa,a torta me je odusevila ! :)

    Novi post - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aww hvala ti punoo! Videla sam tu venčanicu ali mi se ne sviđa, pre svega zbog gornjeg dela koji je onako otvoren, a to ne volim, a i sam model venčanice mi je antipatičan. :)

      Избриши
  6. Super post **----**
    Pogledaj moj blog i uclani se ako zelis http://girlsarestronger.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post <333 Torta je prelepa, a i vencanice. Joooj, bas me nekako raznezio ovaj post :) Svaka cast, super si blogerka <3
    Uclanila sam ti se na blog. Na mom blogu je trenutno takmicenje, pa ako zelis mozes da ucestvujes :)
    http://neramisic.blogspot.rs/2015/11/takmicenje.html

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Ja nikad nisam bas razmisljala o svom vjencanju. Eto sad si me potaknula da malo razmislim. Svidaju mi se vjencanice koje si stavila (pogotovo ona prva), a pozivnice su mi isto super. Volim takve stvari u stilu DIY projekta.

    posjeti moj blog: beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, nekako volim te stvarčice koje svako može da napravi ili uradi a da opet izgledaju nekako lepo i svečano, kao kad su venčanja u pitanju. :D

      Избриши