уторак, 10. новембар 2015.

Autumn TAG


- Desilo mi se nešto totalno neočekivano! Od strane drage Milice, nominovana sam za ovaj tag! Nisam mislila da će neko mene da nominuje za tagove ili slično pa sam jaaaako uzbuđena! Pitanja su zanimljiva i ima ih sedam. :)) Inače, za one koji ne znaju, jesen se zvanično završava 22. decembra tako da nimalo ne kasnim sa ovim postom. ;)

1. Zašto voliš jesen?
Definitivno najviše volim jesen zbog njenih boja. Toplija odeća, čajevi, čitanje knjiga i skupljanje kestenja sa društvom je takođe nešto što posebno volim. Naravno, ima još puno toga ali ovo je nešto najomiljenije. :)

2. Modni dodaci - za šta se odlučuješ - šal, rukavice ili čizme?
Za šalove, obožavam ih! Mislim da za rukavice i čizme još nije vreme. Možda neke jesenje čizmice, ali ne praktikujem baš da ih nosim. Ne nosim ni one debele šalove, kao na slici dole, već nosim ešarpe, ali se i to ubraja u neeeeku vrstu šalova, zar ne?



3. Kafa ili topla čokolada?
Kafu ne podnosim a toplu čokoladu sam pila prošle jeseni i ne sećam se baš kakvog je ukusa, tako da ne biram ništa.

4. Ukleta kuća ili groblje (šta je strašnije)?
Ne znaam. Lično ja se više plašim groblja, ali ima tako mnogo strašnih priča o ukletim kućama... Pošto u gradu gde živim nemamo tzv. 'ukletu kuću', ipak biram groblje.



5. Opuštanje uz film ili knjigu?
Uz knjigu. Nekako me ona mnogo više odmori i uspava od filmova, ma kakva god bila. A filmove i onako ne gledam baš često, njih više volim da gledam u zimu.



6. Šta najčešće nosiš tokom jeseni?
Ešarpe, džempere, farmerke, debele čarape... U suštini, sve što je udobno i toplo.

7.Omiljeni miris sveće?
Vanila u svako doba!

I sooooo want!

Nominujem samo Aleksandru Čolić (Saska's cloud)

I naravno ostali mogu da urade ovaj tag na svojim blogovima ili u komentarima ispod ovog posta. Ćao!

xxxx

24 коментара:

  1. Obozavam tvoj blog, jako je jedinstven! Izvini sto komentarisem anonimno, ali nemam google nalog, nadam se da ne zameras. :// Upravo sam videla da imas i trideset citalaca, bravo!

    ОдговориИзбриши
  2. Odliča npsot, svidjaju mi se odgovori ♥
    Ako želiš učlani se na moj blog i ja ću na tvoj ♥
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, pogledaću blog pa ću se učlaniti ako mi se dopadne. ;)

      Избриши
  3. Super post. Svida mi se tag.
    Ja isto vise volim nositi salove kao dodatke, a od svijeca najvise volim miris vanilije. Iako sam nedvno kupila od sumskih jagoda i mirisi predivno, ali mislim da nije bas neki jesenski miris :)

    Posjeti moj blog: beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam samo pomirisala kod drugarice sveću od šumskih jagoda i iskreno mi se nešto i ne sviđa, a kao što ti kažeš nije baš jesenja. :)

      Избриши
  4. Odličan ti je post i slike su fantasticne :D
    Pratim te na blogu 30.sam, pa možeš i ti mene pratiti ako želiš :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) U, zapravo, trideset prva si, nešto mi je pobrkano sa ovim članovima... :/ Kad premontaš deo sa čitaocima do kraja i dođeš do poslednjeg videćeš da piše da imam 32, a na početku ima jedan manje. Stvarno ne znam kako je do ovoga došlo i ako neko zna kako da popravim to nek' mi se javi na mejl ili gde god. :D

      Избриши
  5. Jao baš je dobar ovaj tag,sviđaju mi se fotografije,i naravno podudara nam se većina odgovora ;D ♥
    Ako želiš da pogledaš,postavavile smo novi jesenji post,napokon http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Radila sam ovaj tag,samo malo drugacija pitanja. Uvek se zabavim radeci tagove. Iva pitanja su divna,a ti si dobro odgovorila na njih.


    Novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pročitala sam taj tvoj post, bila su nešto drugačija pitanja, znam, ali su pitanja na ovom tagu kod Milice bila ovakva i glupo bi bilo da menjam ili nešto tako. :) I ja isto obožavam tagove i kad god čitam neki takav post zamišljam kako bih odgovorila na ista pitanja. Oni su super zamena za dane kada prosto ne znam o čemu bih mogla da pišem. :D Inače hvala, raspisala sam se malo. ;)

      Избриши
  7. Jaoj super tag, hvala na nominaciji :) Ovih dana sam malo u guzvi pa nisam pisala, ali uskoro cu, taman sad imam temu :*

    ОдговориИзбриши
  8. Auu ja sam sve vreme bila ubedjena da te pratim, a u stvari nisam. Sad sam te zapratila :))

    ОдговориИзбриши
  9. Divno si odradila tag, ja sam ga takodje radila pre jedno nedelju dana <3
    odgovorila sam na tvoja pitanja u poslednjem postu <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaaala Tijana, videla sam taj Q&A i sva moja pitanja, hvala što si odgovorila na njih. :)

      Избриши
  10. Ja kafu volim ali samo sa mlekom ili nescaffee. I obozavam da nosim dzempere. Ne znam,meni su oni savrseni. Zanimljiv tag

    Ako hoces pogledaj;
    Novi post: Miljana prica; One ordinary day in my life + good book
    Prosli post; My Autumn photography

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nisam probala kafu sa mlekom ali mi se sama kafa ne sviđa zbog njenog grubog ukusa i pretpostavljam da bi sa mlekom bila nešto lepša, to moram probati! Takođe obožavam džemperee!

      Избриши
  11. Imas tag na mom poslednjem postu ;) :D :* http://lejlaleca.blogspot.com/2015/11/fashion-tag.html

    ОдговориИзбриши